آسوشیتدپرس: 1000 نظامی آمریکایی از سوریه به کویت، عراق و اردن منتقل می شوند

به گزارش مهسان بلاگ، یک مقام آمریکایی اعلام نمود که یکهزار نظامی آمریکایی که قرار است از شمال سوریه خارج شوند، در عراق، کویت و احتمالا اردن مستقر خواهند شد.

آسوشیتدپرس: 1000 نظامی آمریکایی از سوریه به کویت، عراق و اردن منتقل می شوند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یکی از مقامات آمریکایی روز گذشته (سه شنبه) در گفت وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که یکهزار نیروی نظامی آمریکایی که از شمال سوریه خارج خواهند شد، در عراق، کویت و احتمالاً اردن مستقر می شوند.

طبق این گزارش، این مقام آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، توضیح داد، نظامیان آمریکایی از منبج سوریه، محلی که پایگاههای مرزی در سال 2017 راه اندازی شده بود، خارج شده اند و ادامه داد که این نظامیان آمریکایی در حال تحکیم مواضع خود هستند تا به زودی برای خروج از شمال سوریه آماده شوند.

این مقام آمریکایی توضیح داد، آن دسته از نظامیان آمریکایی که در عراق مستقر می شوند، احتمالاً در عملیات های فرامرزی علیه تکفیری های داعش در سوریه مشارکت می نمایند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اوایل هفته گذشته بعد از گفت وگوی تلفنی با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، بعد از تأکید بر عدم مشارکت در عملیات نظامی آنکارا در سوریه، خروج نظامیان آمریکایی از شمال سوریه را گفت و بعد از آن نیز مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا گفت که صدها نیروی نظامی این کشور از مواضع خود در شمال سوریه عقب نشینی می نمایند. (جزئیات بیشتر)

نیروهای نظامی ترکیه و تروریست های موسوم به ارتش آزاد سوریه از روز چهارشنبه (17 مهر ماه) عملیات خود را در شمال و شمال شرق سوریه شروع کردند و همچنان به تجاوز خود ادامه می دهند و علیرغم اعتراضات بین المللی، اردوغان همچنان تأکید دارد که حاضر به متوقف کردن این عملیات نیست.

م

canadaro.ir: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22659

به "آسوشیتدپرس: 1000 نظامی آمریکایی از سوریه به کویت، عراق و اردن منتقل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسوشیتدپرس: 1000 نظامی آمریکایی از سوریه به کویت، عراق و اردن منتقل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید