آشنایی با کابینت ممبران

به گزارش مهسان بلاگ، رپرتاژآگهی - دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه در طی سالیان گذشته بسیار بیشتر از قبل مورد توجه مردم بوده است که شاید این دلیل این موضوع تغییر نسل و تعداد نسل جوان کشور برگردد به هر حال این روزها مردم اهمیت بیشتری به فضاهای داخلی منزل دارند، از این گذشته امروزه خانواده ها زمان بسیاری را در آشپزخانه ها سپری می نمایند و از این رو اهمیت و کاربردی بودن کابینت ها و آشپزخانه بیشتر به چشم می آید. در طی سالیان گذشته کابینت ممبران محبوبیت بسیاری پیدا نموده و روز به روز به محبوبیت این مدل کابینت آشپزخانه افزوده شده، ما در این مقاله کوتاه قصد داریم به دلایل محبوبیت این مدل کابینت بپردازیم ازتون دعوت می کنم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

آشنایی با کابینت ممبران

آشنایی با کابینت ممبران

کابینت ممبران شامل حکاکی ها، ستون های منبت و معرق کاری شده زیبایست که روح تازه ای به هر خانه و آشپزخانه ای می بخشد. گفتنی است کابینت ممبران به نام های کابینت وکیوم، کابینت پی وی سی نیز شناخته می گردد. این مدل کابینت تنوع فراوری زیادی دارد و در ده ها رنگ شیک قابل اجرا هستند. در این سبک دکوراسیون وجود ستون، سر ستون هایی از جنس رزین باعث چشم نوازی بیش از پیش کابینت وکیوم یا همان ممبران به شمار می آید.

همان طور که اشاره کردیم کابینت ممبران زیر مجموعه سبک کلاسیک است. قصد دارم در ادامه این مطلب محبوب ترین رنگ های کابینت ممبران را به شما عزیزان معرفی کنم و در سرانجام به نحوه فراوری این سبک کابینت و قیمت آن خواهیم پرداخت پس تا سرانجام همراه ما باشید تا بیشتر با این سبک دکوراسیون محبوب آشنا شوید.

چرا کابینت ممبران (وکیوم) هواداران زیادی دارد و روز به روز به محبوبیت آن افزوده می گردد

در واقع زمان زیادی از پیدایش کابینت وکیوم (ممبران) نگذشته و می توان از آن به عنوان یک محصول جدید نام برد. اما در همین مدت نسبتا کوتاه این محصول شناخته شده و جای خودش رو در بازار پیدا نموده است، اگر بخواهیم به دلایل محبوبیت و پرفروش بودن این محصول اشاره کنیم می توان به قیمت پایین این مدل کابینت نسبت به دیگر مدل های سبک کلاسیک اشاره داشت. این مدل کابینت آشپزخانه از نظر رنگ و نوع حکاکی درب ها بسیار متنوع و گسترده است که یکی از دلایل محبوبیت این محصول قطعا تنوع رنگ و حکاکی درب های آن می باشد. وجود تنوع در نوع ستون ها، تاج و زیر چراغ این مدل کابینت آشپزخانه دلیل دیگری بر محبوبیت این محصول است. اگر بخواهیم جمع بندی کلی از دلایل محبوبیت کابینت ممبران داشته باشیم بدون شک وجود تنوع زیاد در تمام اجزا این دکوراسیون در کنار قیمت مقرون به صرفه آن از اصلی ترین دلایل محبوبیت این محصول در طی سالیان گذشته بوده است.

پیشنهاد می کنم قبل از خرید، معایب و مزایا کابینت ممبران را مطالعه کنید

محبوب ترین رنگ کابینت ممبران

محبوب ترین رنگ کابینت آشپزخانه ممبران رنگ سفید است، رنگ سفید بهترین انتخاب برای آشپزخانه های کوچک و کم نور است، البته این حرف به این معنی نیست که کابینت ممبران سفید مناسب برای آشپزخانه های با متراژ بالا نباشد اما استفاده از آن در محیط های بسته و فضاهای محدود باعث عظیم تر دیده شدن محیط آشپزخانه می گردد. وقتی شما برای کابینت آشپزخانه رنگ سفید را انتخاب می کنید لازم نیست نگران ست شدن کابینت با دیگر وسایل منزل و آشپزخانه داشته باشید لیکن رنگ سفید به راحتی با دیگر رنگ ها هماهنگ می گردد. همان طور که اشاره کردیم ممبران تشکیل شده از ده ها رنگ متنوع است اما درصد بسیار بالایی از مشتریان تمایل به انتخاب رنگ سفید دارند زیرا اعتقاد دارند که نظافت این رنگ راحت تر است و باعث عظیمتر دیده شدن و روشن شدن محیط آشپزخانه می گردد که البته تمامی این موارد صحیح است.

کابینت ممبران قهوه ای انتخابی مناسب برای آشپزخانه های عظیم

رنگ قهوه ای انتخاب بسیاری از هواداران سبک کلاسیک است. اصلی ترین دلیل محبوبیت رنگ قهوه ای شباهت آن به رنگ چوب طبیعی است که باعث شده مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار بگیرد. اگر شما کابینت ممبران قهوه ای را برای دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب نموده اید باید به رنگ و سبک دیگر وسایل منزل و آشپزخانه دقت داشته تا از نظر هارمونی رنگی به مشکل نخورید و اصطلاحا رنگ وسایل منزل و آشپزخانه در کنار کابینت ها همخوانی داشته باشد. نکته بعدی در کابینت قهوه ای نیاز به نورپردازی بیشتر در محیط آشپزخانه است لیکن رنگ قهوه ای باعث تاریک شدن محیط آشپزخانه می گردد، اما وقتی شما نورپردازی اصولی داشته باشید زیبایی دکور شما دو چندان خواهد شد. همچنین استفاده از این رنگ در آشپزخانه های عظیم بسیار شیک و لاکچری می گردد.

نحوه فراوری کابینت ممبران در نوین کابین

در این قسمت قصد دارم از نحوه فراوری کابینت ممبران در شرکت نوین کابین براتون شرح بدم. در واقع متریال اصلی تشکیل دهنده کابینت ممبران ورق ام دی اف در ضخامت شانزده میلیمتری است. در مرحله اول این ام دی اف های خام توسط برشکار به سایز مورد نظر در می آیند و در مرحله بعدی تنوسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده می شوند. (منظور از ابزار خور شدن همان نقوش و حکاکی هایست که روی درب های این مدل کابینت وجود دارد) این حکاکی ها و نقوش بسیار متفاوت هستند و توسط دستگاه تمام اتوماتیک سی ان سی انجام می گیرد. در آحرین مرحله روکش های وکیوم در قالب رنگ های مختلف روی ام دی اف های ابزار خورده خام پرس می شوند. جنس روکش وکیوم نوعی پلاستیک مقاوم است که از نظر رنگ و طرح بسیار متنوع هستند. بعد از پرس شدن روکش وکیوم روی درب ها کار درب ها تمام می گردد. ستون، سرستون، تاج و زیر چراغ در این سبک نیز به همین روش و توسط دستگاه سی ان سی فراوری می شوند.

کابینت ممبران از نظر دوام و مقاومت بسیار با کیفیت است اما به دلیل فرایند فراوری پیچیده و نیاز به دستگاه و ماشین آلات صنعتی پیشرفته ساخت این محصول از دست کابینت سازان معمولی خارج است و پیشنهاد می کنم به جهت پیچیدگی فراوری این محصول ساخت آن را به شرکت های معتبر بسپارید تا با خیالی آسوده یک خرید مطمئن داشته باشید و از مزایایی همچون گارانتی محصولات و خدمات پس از فروش بهرمند شوید.

جهت مشاهده نمونه کارهای کابینت ممبران (وکیوم) کلیک کنید

راهنمای خرید کابینت ممبران

مطالعه راهنمای خرید کابینت ممبران برای هر فردی که قصد خرید کابینت ممبران (وکیوم) را دارد را می توان بخش مهمی از این مقاله دانست. زیرا مشتری که قصد خرید کابینت را دارد هدف اصلی اش دریافت محصول مرغوب و با کیفیت است. کابینت ممبران یکی از پرطرفدارترین و در عین حال یکی طریف ترین مدل های کابینت است. قبل از خرید کابینت آشپزخانه ممبران ضروری است فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:

  1. چسب (مهمترین عامل بلند شدن وکیوم از روی کابینت ممبران)
  2. جنس ام دی اف درب ها (کاستامونا یا واناچای) از برترین برند های موجود و دارای استاندارد های جهانی
  3. نوع دستگاه پرس وکیوم
  4. نوع دستگاه سی ان سی و کیفیت و ظرافت کابینت ممبران
  5. جنس و نوع یراق آلات مصرفی در کابینت

هدف ما ایجاد یک رابطه بلند مدت با شما مشتریان عزیز است. و به دلیل ارائه متریال با کیفیت عالی؛ همان طور که گفته شد ضمانت بیست و چهار ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می دهیم در نظر داریم. پس می توانید با خیال آسوده همین الان طرح پیشنهادی محل موردنظرتان را با دریافت شماره 02177005467 - 02177005481 ببینید.

canadaro.ir: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 66508

به "آشنایی با کابینت ممبران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با کابینت ممبران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید