آمادگی دانشگاه جامع برای برگزاری کلاس های مجازی نظری

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از آمادگی این دانشگاه برای برگزاری کلاس های مجازی نظری در سال 99 اطلاع داد.

آمادگی دانشگاه جامع برای برگزاری کلاس های مجازی نظری

محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع عملی کاربردی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره برگزاری کلاس های مجازی این دانشگاه گفت: قبل از تعطیلات نوروز مقدماتی را برای برگزاری کلاس های مجازی این دانشگاه فراهم کردیم و سامانه آماده شد.

وی اضافه نمود: دانشگاه جامع 109 هزار کلاس دارد و تعریف کردن برنامه برای این تعداد کلاس کار سختی بود و به همین دلیل مجبور شدیم از سامانه ای که دانشگا ه های دیگر از آن استفاده نمی نمایند، استفاده کنیم که یک مقدار زمان احتیاج داشت.

امید افزود: طی جلسه ای که روز 5 فروردین ماه برگزار گردید کار نهایی شد و 4 استان البرز، آذربایجان شرقی، اصفهان و مرکزی به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کردند و به صورت پایلوت در این استان ها جواب گرفتیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: درمورد فراهم کردن پهنای باند و اجاره سرور با مشکلاتی روبرو بودیم که شب گذشته سیستم تأیید شد و از 17 فروردین طبق دستورالعملی که داده شد سامانه فعال و مدرسین می توانند با اکانتی که در اختیار دارند به سایت هم آوای دانشگاه مراجعه نمایند و به وسیله آن به سمت نرم افزاری که کار آموزش مجازی را انجام می دهد، راهنمایی شوند.

canadaro.ir: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 43282

به "آمادگی دانشگاه جامع برای برگزاری کلاس های مجازی نظری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی دانشگاه جامع برای برگزاری کلاس های مجازی نظری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید