اکبرپور: متولیان استقلال یقه آنهایی را که در پرونده استراماچونی کوتاهی کردند، بگیرند، طرفداران دیگر تحمل ندارند

به گزارش مهسان بلاگ، پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، متولیان این باشگاه باید با آنهایی که در پرونده سرمربی ایتالیایی آبی ها کوتاهی کردند، برخورد جدی نمایند.

اکبرپور: متولیان استقلال یقه آنهایی را که در پرونده استراماچونی کوتاهی کردند، بگیرند، طرفداران دیگر تحمل ندارند

علیرضا اکبرپور درباره شرایط استقلال، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: خدا را شکر در هفته اول پیروز شدیم. استقلال هفته بعد باید با تیم خوب و قدرتمند فولاد بازی کند. جواد نکونام تیم خوبی ساخته است و به نظرم برای هر دو تیم بازی سختی باشد. استقلال همواره مدعی است و اگر اجازه بدهند، این تیم توان قهرمانی را دارد. این طرفداران دیگر تحمل ندارند. در سال های اخیر شیطنت های زیادی انجام شد و بازیکنان و مربیان را با عدم پرداخت پول شان فراری دادند. داوری ها در بعضی بازی ها هم خیلی به استقلال ضربه زد.

وی با انتقاد از اینکه باشگاه استقلال مدیرعامل ندارد، توضیح داد: امیدوارم زودتر مدیرعامل باشگاه را انتخاب نمایند. استقلال مدتی مدیرعامل، سرپرست و سرمربی نداشت و فعلاً به آرامش رسیده است. فکری استقلال را ساخته است و امیدوارم مدیرعامل باشگاه هم زودتر انتخاب گردد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شکایت یک میلیون و 300 هزار یورویی آندره آ استراماچونی گفت: ضعف مدیریت در همه جای کشور، به خصوص فوتبال بیداد می نماید. مدیران قراردادهایی می بندند که نمی توانند به تعهدات آن عمل نمایند. این نشان دهنده ضعف مدیریت یک باشگاه است و در سال های آینده نیز چنین اتفاقی رخ می دهد. متأسفانه همواره در پرونده های فیفا بازنده هستیم. مسئولان قبلی فقط برای برطرف مسئولیت قرارداد می بستند و با خود می گفتند مدیر بعدی جوابگوی شکایات خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

اکبرپور با بیان اینکه زمان تعیین می نماید چه کسی دروغ گفته است و الان نمی توان علیه کسی جبهه گرفت، اعلام کرد: امیدوارم مسئله ای پیش نیاید و متولیان باشگاه عظیم استقلال هم یقه کسانی را که در این قضیه کوتاهی کردند، بگیرند؛ چه کسانی که مدیرعامل بودند یا عضو هیئت مدیره. ما چقدر باید تاوان بدهیم؟ وقتی پرونده ای را می توانستند با یک میلیارد تومان مختومه نمایند، الان باید 10 میلیارد تومان بابت آن بدهیم؛ آنهم به خاطر اینکه افراد سر جای خودشان نیستند و تأسف بار است پولی که باید خرج فوتبال ایران گردد، بابت جریمه هدر می رود.

وی در ادامه بیان نمود: وقتی قراردادی می بندیم، باید پول آن را بدهیم و اگر چنین نکنیم، از ما شکایت می نمایند و پنجره ما بسته می گردد. اینقدر در یک سال گذشته از طرف مدیران و مربیان دروغ شنیدیم که نمی دانیم چه کسی راست می گوید. گذشت زمان همه چیز را تعیین می نماید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره موضع گیری های اخیر احمد سعادتمند علیه باشگاه به خبرنگاران گفت: یک استقلالی حتی اگر ضرر هم نموده باشد، دوست ندارد آرامش تیم به هم بخورد. من با سعادتمند دیدار هم کردم. او آدم خوبی بود. نمی دانم چه مشکلاتی رخ داد که او نتوانست از عهده کار بربیاید.

به عنوان کسی که در استقلال بازی کردم، از دو طرف خواهش می کنم به حاشیه سازی ها ادامه ندهند.، اکبرپور ضمن بیان این جمله توضیح داد: در این شرایط تنها استقلال ضربه می خورد. من نمی گویم سعادتمند خوب بوده است یا بد، اما بعدها تعیین می گردد چه کسی جلوی پای استقلال سنگ انداخت یا چه کسی برای باشگاه کوشش کرد. اگر استقلال را دوست داشته باشیم، باید یک جا به خاطر آن از حق مان بگذریم.

canadaro.ir: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 67909

به "اکبرپور: متولیان استقلال یقه آنهایی را که در پرونده استراماچونی کوتاهی کردند، بگیرند، طرفداران دیگر تحمل ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرپور: متولیان استقلال یقه آنهایی را که در پرونده استراماچونی کوتاهی کردند، بگیرند، طرفداران دیگر تحمل ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید