ترامپ: بولتون دیوانه باید بهای بسیار سنگینی برای انتشار اطلاعات محرمانه بپردازد

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس جمهور آمریکا با ابراز خشم خود از اقدام مشاور امنیت ملی سابقش برای انتشار کتاب افشاگرانه گفت که بولتون دیوانه باید بهای بسیار سنگینی برای انتشار اطلاعات محرمانه بپردازد.

ترامپ: بولتون دیوانه باید بهای بسیار سنگینی برای انتشار اطلاعات محرمانه بپردازد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیغامی در توئیتر بار دیگر جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق آمریکا را به دلیل کتابی که میخواهد طی روزهای آینده منتشر کند، مورد انتقاد قرار داد.

وی در این پیغام توئیتری نوشت: من پایان با استیو اشمیت مشاور سیاسی باخته، اتفاق نظر پیدا کردم که وی جان بولتون دیوانه را مردی نفرت انگیر دانسته که در انجام وظیفه اش در حمایت از آمریکا باخت و تاکید نموده که هرگز به وی نباید اجازه داده گردد تا دوباره در دولت فعالیت کند.

ترامپ در ادامه این پیغام توئیتری نوشت: بولتون که من وی را بازگرداندم و به وی یک فرصت دادم با انتشار اطلاعات محرمانه (در حجم وسیع) قانون را نقض کرد. وی باید بهای بسیار سنگینی برای این کار بپردازد. این موضوع نباید هرگز دوباره اتفاق بیفتد.

با وجود آنکه کاخ سفید تمام کوشش خود را به کار گرفت تا مانع از انتشار کتاب افشاگرانه جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق آمریکا گردد، اما رویس لامبرت قاضی منطقه ای آمریکا روز شنبه برای انتشار این کتاب چراغ سبز نشان داد. (جزئیات بیشتر)

از روز پنجشنبه انتشار بخش هایی از کتاب بولتون به بمبی خبری در رسانه های دنیا تبدیل شده است. او در این کتاب به افشاگری علیه ترامپ و اعضای کابینه اش پرداخته است.

قرار است که روز سه شنبه به طور رسمی این کتاب منتشر گردد.

.

canadaro.ir: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 52757

به "ترامپ: بولتون دیوانه باید بهای بسیار سنگینی برای انتشار اطلاعات محرمانه بپردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: بولتون دیوانه باید بهای بسیار سنگینی برای انتشار اطلاعات محرمانه بپردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید