تقویت همکاری های معاونت صنایع دستی و بنیاد برکت در پی شیوع کرونا

به گزارش مهسان بلاگ، معاون صنایع دستی کشور از تقویت همکاری های این معاونت با بنیاد برکت در پی شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

تقویت همکاری های معاونت صنایع دستی و بنیاد برکت در پی شیوع کرونا

پویا محمودیان امروز شنبه 20 اردیبهشت 99 در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، با اعلام این خبر اضافه نمود: همکاری های این دو دستگاه با هدف حمایت از کارگاه های صنایع دستی که با شیوع کرونا با مشکلاتی روبه رو شده اند، تقویت می گردد.

او گفت: در همین خصوص نشست هایی با مسئولان بنیاد برکت برگزار گردید که نتایج خوبی را نیز به دنبال داشت. اعلام همکاری بنیاد برکت برای معرفی پشتیبان شرکت های کوچک و متوسط و کارگاه های کوچک برای ارائه تسهیلات حمایتی به منظور تکمیل زنجیره ارزش صنایع دستی در کل کشور با اولویت هشت استان، یکی از نتایج این نشست هاست.

معاون صنایع دستی کشور اضافه نمود: در همین ارتباط و با اعلام کتبی بنیاد برکت برای همکاری در این خصوص، مکاتبه ای با مدیران کل استانی انجام شد که بعد از دریافت جواب از طرف ادارت کل استانی، موضوعات جمع بندی و نتیجه گیری خواهد شد و به منظور بهره مندی از تسهیلات پیش بینی شده به بنیاد برکت ارسال می گردد.

او یادآور شد: تعداد طرح های اعلام شده از سوی بنیاد برکت که در سال 99 ایجاد خواهد شد، حدود 6هزار طرح در استان های مختلف خواهد بود که با همکاری معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اجرا می گردد.

محمودیان اعلام نمود: همچنین گزارش خسارت های ناشی از کرونا به منظور حمایت از ذی نفعان آسیب دیده حوزه صنایع دستی به بنیاد برکت برای اخذ تصمیم حمایتی ارسال شد.

canadaro.ir: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 48340

به "تقویت همکاری های معاونت صنایع دستی و بنیاد برکت در پی شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت همکاری های معاونت صنایع دستی و بنیاد برکت در پی شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید