جلسه مخفیانه در فدراسیون فوتبال لو رفت

به گزارش مهسان بلاگ، به تازگی جلسه ای مخفیانه در فدراسیون فوتبال برگزار و صحبت های جالبی نیز رد و بدل شد.

جلسه مخفیانه در فدراسیون فوتبال لو رفت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعضی از باشگاه های لیگ رجحان در حالی با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال خواستار تعطیلی لیگ و یا پذیرفتن عواقب آن از سوی فدراسیون فوتبال شده اند که تعداد آن ها برخلاف اعلام قبلی بعضی از مدیران لیگ رجحان، فقط 6 باشگاه است. آن ها با تهیه طوماری و ارسال آن به فدراسیون فوتبال، خواستار تعطیلی فصل جاری مسابقات لیگ برتر و یا پذیرفتن کلیه عواقب شروع لیگ توسط رئیس فدراسیون فوتبال شده اند! این باشگاه ها در انتهای این نامه نیز به شکل اعجاب آوری تهدید نموده اند در صورت عدم رسیدگی به درخواست آن ها در 48 ساعت آینده، نامه خود را به فیفا و AFC ارسال خواهند کرد.

در همین ارتباط شنیدیم به تازگی جلسه ای مخفیانه در فدراسیون فوتبال برگزار و صحبت های جالبی نیز رد و بدل شد. در انتها این نشست مقرر شد برگزاری مسابقات تمامی رده های باشگاهی با جدیت در دستور کار قرار بگیرد. همچنین با مجوز ستاد مقابله با کرونا در ورزش و وزارت ورزش و جوانان، مدارس فوتبال دوباره شروع به کار نموده و دایر شوند. در این نشست یکی از مقامات ارشد فدراسیون فوتبال که ارتباط خوبی هم با AFC دارد، خاطرنشان نموده است؛ در صورت مختومه کردن مسابقات لیگ برتر، مسائل جدی با کنفدراسیون فوتبال آسیا پیدا خواهیم کرد. AFC معتقد است مسابقات فوتبال در کشورهای قاره با مجوز ستاد مقابله با کرونا برگزار می گردد و بر این اساس هر فدراسیون یا کشوری که بازی های لیگ خودش را لغو کند، به معنای شرایط قرمز آن کشور خواهد بود! به عبارت بهتر اگر شرایط کشورمان در مبارزه با ویروس کرونا از نظر AFC قرمز گردد، آنگاه نمایندگان باشگاهی ما نخواهند توانست به سایر کشورها سفر نمایند و چه بسا تیم ملی ایران هم قادر نباشد برای بازی به کشور دیگری برود. بنابراین باید مسابقات فوتبال به هر شکل ممکن برگزار گردد تا فوتبال ایران دچار محرومیت یا مشکل خاصی نگردد.

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بی توجه به نامه چند باشگاه یا امضای بعضی بازیکنان، مسابقات لیگ برتر را شروع کند زیرا در غیر این صورت ممکن است با مسائل جدی تری هم روبرو شویم. جالب آنکه این نشست با اتفاق نظر دست اندرکاران فدراسیون فوتبال از دید رسانه ها پنهان ماند و خبری هم به بیرون درز پیدا نکرد، اما آنچه خواندید کاملاً درست، دقیق و با تأیید یک منبع موثق بوده است.

canadaro.ir: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 52338

به "جلسه مخفیانه در فدراسیون فوتبال لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه مخفیانه در فدراسیون فوتبال لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید