خبرنگاران ضریب اشغال مراکز اقامتی استان کرمان به صفر رسیده است

به گزارش مهسان بلاگ، کرمان - خبرنگاران - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: در حال حاضر ضریب اشغال مراکز اقامتی این استان به صفر رسیده است.

خبرنگاران ضریب اشغال مراکز اقامتی استان کرمان به صفر رسیده است

فریدون فعالی شبانگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به تعطیلی مراکز بومگردی، خانه های مسافر و مهمانسراهای ادارات دولتی افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سایر واحدهای اقامتی استان کرمان نیز با محدودیت در پذیرش مسافر روبرو هستند.

وی با بیان اینکه تاسیسات گردشگری استان کرمان همکاری بسیار مطلوبی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا داشته اند، شرح داد: خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از تخلف در مراکز تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان دریافت نشده است.

فعالی با تاکید بر اینکه تعطیلی مراکز اقامتی نباید به فرصتی برای اجاره منازل شخصی از طرف افراد سودجو به مسافران تبدیل شود، افزود: از هم استانی ها درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن های 03432816504 و 09629 گزارش دهند.

وی با اشاره به کاهش بسیار زیاد سفرها در نوروز امسال اظهار داشت: بدون شک ماندن در خانه، نرفتن به سفر و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک خواهد کرد.

canadaro.ir: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 41261

به "خبرنگاران ضریب اشغال مراکز اقامتی استان کرمان به صفر رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ضریب اشغال مراکز اقامتی استان کرمان به صفر رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید