رحمتی: مشهد را شهر دوم خودم می دانم ، قاضی در برنامه 3 ساله ام جایی نداشت

به گزارش مهسان بلاگ، گروه استان ها ـ سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت: مشهد را شهر دوم خودم می دانم و خوشحالم که در این شهر حضور خواهم داشت.

رحمتی: مشهد را شهر دوم خودم می دانم ، قاضی در برنامه 3 ساله ام جایی نداشت

به گزارش خبرنگاران از مشهدمقدس ، سیدمهدی رحمتی ظهر امروز در نشست خبری گفت: مشهد را شهر دوم خودم می دانم و خوشحالم که در این شهر حضور خواهم داشت.

وی بیان نمود: یک سال خیلی خوب فوتبالی را در مشهد گذراندم و شرایط نیز بسیار خوب بود و نیازی به مصاحبه نمی دیدم. از ابتدا هم تصمیم داشتم این فصل آخرین فصل فوتبالی ام برای بازی کردن باشد.

سرمربی شهر خودرو مطرح کرد: هر کس دیگری هم جای من بود پیشنهاد سرمربیگری تیمی مانند شهر خودرو مشهد را می پذیرفت. سال گذشته تمام مسائل ریز و درشت این تیم را رصد نموده بودم و با آن کاملا آشنا هستم.

رحمتی اضافه نمود: در 20 سال گذشته با مربیان بزرگی در سطح ملی و باشگاهی کار نموده ام و پس از مشورت با آنها این پیشنهاد را پذیرفتم.

وی تاکید نمود: نخستین گام حضورم شرکت در کلاس های مربیگری است اما 20 سال سابقه ملی و باشگاهی می تواند برای 6 ماه بار فنی من را تأمین کند و از سوی دیگر کادر فنی توانمند و با رزومه ای نیز در اختیار دارم.

سرمربی شهر خودرو اضافه نمود: پیش از مسابقات آسیایی قرار بود کوزین راهنمایی تیم را برعهده داشته باشد و با توجه به تجربه کم دروازه بان هایمان من دروازه بان باشم که بنا برمسائل پیش آمده در زمینه کرونا، حضور وی منتفی شد.

رحمتی گفت: بازیکنان ما در بازی های آسیایی با تمام وجود بازی کردند و در شرایطی که جایگزینی برای آنها نداشتیم سه روز یک بار به میدان رفتند.

وی مطرح کرد: تمام بازیکنان جدید تیم با نظر من و در پست هایی که تیم دارای خلأ بوده جذب شده اند.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو اضافه نمود: از همه مربیانم؛ از غلام پیروانی گرفته تا سهراب بختیاری زاده که آخرین سرمربی ام بوده نکات مهمی را یاد گرفتم و همه آنها را در زمینه مربیگری مدنظر خواهم داشت.

رحمتی گفت: اولین چیزی که یاد گرفتم نظم است و سپس صداقت در کار و بعد احترام متقابل؛ در نهایت هم شایسته سالاری باید مدنظر باشد. بازیکن استقلال بوده ام و این تیم را دوست دارم اما در حال حاضر اولویت من شهر خودرو است و مسائل داخل باشگاه را به خوبی می دانم و تا پای جان برای این تیم می جنگم.

وی گفت: اهل وعده دادن نیستم چون این کار را حرفه ای نمی دانم اما از طرف خودم و بازیکنانم قول می دهم با تمام وجود برای کسب صندلی واقعی شهر خودرو کوشش کنیم.

رحمتی اضافه نمود: اردوی 12 روزه ای در تهران تدارک دیده ایم تا بازیکنان شناخت بهتری از یکدیگر پیدا نمایند و هماهنگی بین نفرات بیشتر گردد. به جز 2 بازیکنی که پیش از لیگ قهرمانان از ما جدا شدند محمد قاضی نیز به خاطر اینکه در برنامه 3 ساله ما جایی نداشت از تیم جدا شد.

ف

canadaro.ir: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 64809

به "رحمتی: مشهد را شهر دوم خودم می دانم ، قاضی در برنامه 3 ساله ام جایی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمتی: مشهد را شهر دوم خودم می دانم ، قاضی در برنامه 3 ساله ام جایی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید