فرار مالیاتی ترامپ و معین مهلت دوم برای انتشار اظهارنامه

به گزارش مهسان بلاگ، تهران - خبرنگاران - ریچارد نیل رئیس کمیته امور اقتصادی مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه ضرب الاجل جدیدی در روز 23 آوریل (3 اردیبهشت) برای سازمان خدمات درآمد داخلی این کشور مشخص کرد تا اظهارنامه های اقتصادیاتی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را منتشر کند.

فرار مالیاتی ترامپ و معین مهلت دوم برای انتشار اظهارنامه

به گزارش عصر شنبه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، نیل در نامه ای به چارلز رتیگ کمیسر سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکا گفت که عمل نکردن این نهاد مالیاتی به ضرب الاجل جدید، به منزله رد درخواست وی خواهد بود.

دولت ترامپ پیشتر از عمل به ضرب الاجل اولیه مشخص شده برای 10 آوریل (21 فروردین) به منظور انتشار اظهارنامه های مالیاتی وی خودداری نموده بود.

دمکرات های آمریکا خواهان آنالیز اظهارنامه های مالیاتی ترامپ هستند تا روند تحقیقات آنها در خصوص تضاد منافع حاصل از استمرار برخورداری وی از منافع تجاری ضمناً خدمت به عنوان رئیس جمهوری آمریکا، تکمیل گردد.

ترامپ در جریان کارزار انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا از انتشار اظهارنامه های مالیاتی خود خودداری کرد و از آن موقع به بعد، به بهانه اینکه اظهارنامه های مالیاتی اش تحت حسابرسی سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکاست، به این روند ادامه داده است.

نیل نماینده دمکرات ماساچوست و تنها نماینده در مجلس نمایندگان آمریکاست که از حق درخواست اوراق مالیاتی از وزارت خزانه داری آمریکا که بر عملکرد سازمان خدمات درآمد داخلی نظارت دارد، برخوردار است.

به موجب قوانین ایالات متحده، وزارت خزانه داری باید این اطلاعات را در صورت درخواست، فراهم کند.

اما کاخ سفید اعلام نموده است که این اسناد هرگز در اختیار دمکرات ها قرار نخواهد گرفت.

ترامپ مالکیت خود بر بخش های بسیاری چون زمین های گلف، هتل ها، برج ترامپ در نیویورک و عمارت اعیانی خود در مارالاگوی فلوریدا را حفظ نموده است.

شبد**اروپام**9109**

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8009

به "فرار مالیاتی ترامپ و معین مهلت دوم برای انتشار اظهارنامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار مالیاتی ترامپ و معین مهلت دوم برای انتشار اظهارنامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید