لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، گنج کاراته ایران طلایی شد، انتها کار نمایندگان کشورمان با کسب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز

به گزارش مهسان بلاگ، در ادامه روز پایانی رقابت های لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، سجاد گنج زاده با فزونی در دیدار نهایی وزن 84+ کیلوگرم پیروز به کسب دومین مدال طلای کاراته ایران شد.

لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، گنج کاراته ایران طلایی شد، انتها کار نمایندگان کشورمان با کسب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز

به گزارش خبرنگاران، روز پایانی از هفتمین و آخرین مرحله از رقابت های لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 امروز (یکشنبه) در مادرید اسپانیا آغاز شد و سجاد گنج زاده در دیدار نهایی وزن 84+ کیلوگرم در دیداری یک طرفه با نتیجه 4 بر صفر از سد دنیلسون ژاکوت گذشت تا دومین مدال طلای کاراته ایران را کسب کند.

سجاد گنج زاده برای حضور در دیدار نهایی روز شنبه پس از استراحت در دور نخست وزن 84+ کیلوگرم، در اولین دیدار خود با نتیجه 3 بر صفر از سد مارکوس مارتینز، دارنده مدال برنز امیدهای جهان در سال 2017 عبور کرد. او در دومین مبارزه خود نیز با نتیجه یک بر صفر مقابل آنجلو کوویچ، دارنده مدال برنز جهان در سال 2016 و مدال برنز اروپا در سال 2019 از کرواسی به برتری رسید.

دارنده سه مدال مسابقات کاراته قهرمانی جهان در دیدار مرحله یک چهارم نهایی نیز مقابل هیدوشی کاگاوا، نایب قهرمان آسیا در سال 2019 از ژاپن پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی صعود کرد. او در این مرحله به مصاف رودریگو روخاس از شیلی رفت و پس از تساوی 3 - 3 با قانون سنشو به برتری رسید و فینالیست شد.

با پایان رقابت های کاراته وان اسپانیا، تیم ملی کاراته کشورمان با کسب دو مدال طلا(امیر مهدی زاده و سجاد گنج زاده) و دو مدال برنز(صالح اباذری و حمیده عباسعلی) به کار خود پایان داد.

canadaro.ir: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28033

به "لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، گنج کاراته ایران طلایی شد، انتها کار نمایندگان کشورمان با کسب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر کاراته وان اسپانیا، گنج کاراته ایران طلایی شد، انتها کار نمایندگان کشورمان با کسب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید