پوگبا: دوست دارم با اریک بایی در قرنطینه باشم

به گزارش مهسان بلاگ، هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد می گوید ترجیح می دهد با هم تیمی ساحل عاجی اش در قرنطینه باشد.

پوگبا: دوست دارم با اریک بایی در قرنطینه باشم

به گزارش خبرنگاران، پل پوگبا که این فصل به دلیل دو مصدومیت جدی، تنها در 8 بازی توانسته شیاطین سرخ را همراهی کند، در ماه ژانویه قوزک پای خود را به تیغ جراحان سپرد و حالا خود را آماده می نماید تا با شروع دوباره مسابقات که در نتیجه شیوع ویروس کرونا نیمه کاره مانده، برای منچستریونایتد به میدان برود.

این هافبک فرانسوی که این روزها مانند دیگر اعضای تیم منچستریونایتد در قرنطینه خانگی به سرمی برد، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی این باشگاه انگلیسی درباره فعالیت هایش در این روزهای کرونایی گفت: این روزها با اریک بایی، آندرس پریرا، ویکتور لیندلوف، خوان ماتا، جسی لینگارد و ... صحبت می کنم.

وی اضافه کرد: با هم در ارتباط هستیم و به صورت تصویری با یکدیگر تماس می گیریم. اگر قرار باشد با یک نفر در قرنطینه باشم، به طور حتم آن یک نفر اریک بایی خواهد بود. او باعث می گردد تا کل روز خنده به لبانم باشد.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ گفت: یک باشگاه کوچک در خانه دارم که می توانم بعضی از تمریناتم را در آنجا انجام بدهم، کمی بدوم، کمی دوچرخه بزنم و در محوطه خانه ام کمی هم با توپ کار کنم. سعی می کنم خودم را با تمرین مشغول کنم و در سلامت باشم. باید همچنان باانگیزه باقی بمانیم و چاره ای جز این نداریم.

پوگبا گفت: نمی دانیم تا چه زمانی شرایط به این شکل خواهد بود، اما من همچنان اهدافی در سر دارم و امیدوارم روزی این ویروس همه گیر متوقف گردد. سپس ما باید به زمین مسابقه بازگردیم، بنابراین باید خودمان را برای آن روز آماده نگه داریم. مدت هاست که از میادین به دورم، بنابراین فقط می خواهم دوباره بازی کنم.

canadaro.ir: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 47651

به "پوگبا: دوست دارم با اریک بایی در قرنطینه باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوگبا: دوست دارم با اریک بایی در قرنطینه باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید