چهارمین شب اعتراض در خیابان های پاریس، پلیس با مردم درگیر شد

به گزارش مهسان بلاگ، در چهارمین شب متوالی از ناآرامی ها در خیابان های حومه پاریس، نیرو های پلیس و جوانان معترض به تشدید محدودیت های وضع شده برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا، با یکدیگر درگیر شدند.

چهارمین شب اعتراض در خیابان های پاریس، پلیس با مردم درگیر شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، با تشدید تنش های اجتماعی در شهر های حومه ای فرانسه به واسطه تشدید قوانین مربوط به قرنطینه به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، اوایل امروز (چهارشنبه)، نیرو های پلیس این کشور اروپایی با جوانان در حومه های پاریس درگیر شدند.

خبرگزاری رویترز در این خصوص گزارش کرد، نیرو های ضدشورش فرانسه در شهر وینیو لگرن واقع در شمال پاریس برای سرکوب ناآرامی ها وارد یک مجتمع مسکونی شدند و معترضان نیز سطل های زباله را به آتش کشیدند.

با ورود نیرو های ضدشورش، اعتراضات به خشونت کشیده شد و نیرو های امنیتی با جوانان معترض درگیر شدند و معترضان به سمت نیرو های پلیس شیشه های شکسته شده پرتاب می کردند.

در نانتر واقع در غرب پاریس، در خیابان ها لاشه های خودرو هایی به چشم می خورد که در اعتراضات به آتش کشیده شده بود و همچنین تکه های شیشه های ایستگاه های اتوبوس این منطقه در خیابان پراکنده شده بود.

طبق این گزارش، ناآرامی هایی همچنین در منطقه کلیشی واقع در شمال مرز شهر پاریس گزارش شده است، اما آنطور که رویترز گزارش کرده است تا به امروز مقام های اداره پلیس پاریس برای واکنش به این خبر در دسترس نبوده اند.

مدت ها است که حومه های فرانسه یا بسیاری از محله های کم درآمد این کشور به واسطه نارضایتی های اجتماعی و اقتصادی، به جبهه های خشم و عصبانیت مردم این کشور تبدیل شده است.

به دنبال شیوع ویروس کرونا، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه مقررات فاصله گذاری اجتماعی را تا 11 ماه مه (22 اردیبهشت ماه) تمدید کرده است.

طبق آمار و ارقام منتشر شده تا روز گذشته (سه شنبه)، مجموع مبتلایان به کروناویروس در فرانسه به 158 هزار و 50 نفر و مجموع قربانیان این ویروس به 20 هزار و 796 نفر افزایش یافته است.

canadaro.ir: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 47328

به "چهارمین شب اعتراض در خیابان های پاریس، پلیس با مردم درگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین شب اعتراض در خیابان های پاریس، پلیس با مردم درگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید