کونته: کانته یکی از بهترین بازیکنانی بوده که تا به امروز مربی شان بوده ام

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی اینتر از هافبک فرانسوی تیم فوتبال چلسی تمجید و او را انسانی مثبت اندیش توصیف کرد.

کونته: کانته یکی از بهترین بازیکنانی بوده که تا به امروز مربی شان بوده ام

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته از اِن گولو کانته تمجید ویژه ای کرد، بازیکنی که جرو اولین خریدهای او در زمانی که هدایت چلسی را برعهده داشت، بود. این هافبک فرانسوی در سال 2016 در ازای 32 میلیون پوند از لسترسیتی به جمع آبی پوشان لندنی ملحق شد و از آن زمان تا به امروز در 164 بازی برای این تیم انگلیسی به میدان رفته و 11 گل نیز به ثمر رسانده است.

کونته که به مدت دو سال هدایت چلسی را برعهده داشت و در سال 2018 جای خود را به مائوریتزیو ساری داد، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس، گفت: به اعتقاد من، کانته می تواند در هر پستی از خط میانی بازی کند. ما درباره بازیکنی سطح بالا و فوق العاده صحبت می کنیم. اِن گولو چه در حرکات با توپ و چه بدون توپ فوق العاده است.

وی افزود: وقتی کانته را در تیم تان دارید، می توانید اینطور فکر کنید که دارید با یک بازیکن بیشتر نسبت به حریف بازی می کنید. همچنین هر روز می توانید لبخند را روی لبان او ببینید. اِن گولو انسانی مثبت اندیش است. او یکی از بهترین بازیکنانی است که تا به امروز مربی شان بوده ام.

سرمربی 50 ساله اینتر که در دوره دو ساله حضورش روی نیمکت چلسی، این تیم را به یک قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس رساند، در بخش دیگری از صحبت هایش یادآور شد: روی هم رفته، سرمربیگری تیمی سطح بالا کار آسانی نیست چون انتظارت در چنین باشگاهی بالاست و برای حفط جایگاه تان باید قهرمانی به ارمغان بیاورید.

آنتونیو کونته صحبت هایش را اینطور ادامه داد: تجربه من در چلسی فوق العاده بود. من خاطرات خوبی را از ارتباطم با بازیکنان، هواداران و البته باشگاه دارم. چلسی یکی از بهترین تیم های انگلیس در 10 یا 15 سال اخیر است. آنها جام های زیادی به دست آورده اند. این طبیعی است که در چنین باشگاه سطح بالایی مطالبات زیاد باشد که این امری طبیعی در یک باشگاه بزرگ است.

canadaro.ir: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 48783

به "کونته: کانته یکی از بهترین بازیکنانی بوده که تا به امروز مربی شان بوده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: کانته یکی از بهترین بازیکنانی بوده که تا به امروز مربی شان بوده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید